Follow ~mengikut

Jumaat, 20 Januari 2012

kenagan bersilat(rindu gilee)






     Salam...nie lah wajah guru yang dihormati(tuan guru Dr.Hj mat sampul-berdiri) sebelum aku berangkat ke mesir dia bnyak bg ilmu yg bermanfaat kepada aku.. dia juga bnyak memberi ilmu ketuhanan dan dia merupakan pegangan kepada setiap muslim.. hahah bila tengok picture ni semangat nk bersilat pun datang hahah..tapi kat mesir ni nk bersilat apew nyew hahahah...

   ingat lagi malaysia..time kat sna aku mmg aktiv bab silat nie melaikan aku ada hal yang mmg x dapat elak jew aku x pergi..mak selalu larang aku g silat..tp itu mase awalx2 ajew lepas aku dh lame skit mak dah malas nk larang...ingat lgi time aku bengkong hitam, aku retak bahagian kaki kiri sebb separing ngan 3 org sekali gus hahah..tunjuk hebat kan dah makan diri...




hahaha..time ni ngah latih main keris dekat air terjun di selangor..bile ingat balik mmg kelakar panjat gunung tu sampai level 7 hahah letih betol..hahah tp puas kot..apew po thanks di ucapkan kepada my best friend nazli syafie..sbb bnyak bg tunjuk ajar...
kau lah teman dan engkaulah guru...(>_<)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan