Follow ~mengikut

Selasa, 28 Februari 2012

BULAN BARAKAH BAGI AKU

Salam..akhirnya dah hampir tiba juga pengakhiran bulan februari atau bahasa arab mesir nya febyayir...
banyak kenangan aku dalam bulan nie..walau pon aku x bnyak update  kat blog...ada juga kawanx2 hantar mesej kenapa lame x update blog ..hahah aku sekadar tertawa ajew...bulan nie mmg aku sangat sibuk...

     Pada pertengahan bulan bulan ini aku sangat bersyukur ke hadrat allah s.w.t sebb aku telah di kurniakan ijazah bacaan alquran bersanad oleh guruku Syeikh husam ibrahim al makhluf..aku kena semakin gigih menjaga amanat nya..kerana aku mendapat ijazah hafalan dan murojaah bacaan hafs dr imam a'sim...


   Aku harap Allah S.W.T bg kekuatan kepada aku untuk semakin gigih memelihara kalamnya untuk aku jdikan panduan serta pendoman hidup...

    Pada akhir bulan nie pula aku telah berjaya pindah ke rumah baru.alhamdulillah lebih selesa dr sebelum nie...mmg sedih sikit tinggalkan rumah lame tu sebb tu rumah kenangan pertama kat mesir.. jd agak touching sikit lah kan dibuatnya hahah..(apew lah bukan lame pon kat sini lain lah beranak pinak kat sini) hahhaha... aku harap dengan keadaan yg lebih selesa dengan ada nya tv, wifi, dan marfusyat(perabot lengkap0 ni aku akan lebih  bersungguh x2 study agar balik malaysia nnti dengan ilmu yg berguna untuk diri,keluarga, dan masyarakat dan khususnya negara yg tercinta

Tiada ulasan:

Catat Ulasan