Follow ~mengikut

Jumaat, 2 Mac 2012

RINDUNYA DEKAT KITABX2 AKU

salam...kadang x2 aku boring selalunya aku akan penuhkan masa aku dengan membaca...jd skang kat negara arab jadi nk atau x kena bace buku arab jew lah...hahah mcmx2 penulisan ade...ada yg mudah faham n ada yg langsung x paham sebb ilmu bahasanya terlampau tinggi....

klau kat malaysia aku akan still istiqamah setiap bulan aku akan pergi tokox2 buku...(biasanya kat popular JJ bukit tinggi)...

ni kitab@bukux2 aku time kat malaysia......rindu gileeee

ni plak kitab@bukux2 aku kat mesir selama6 bulan...x bile plak nk habis bace...
sini pon aku kerab beli kitab @bukux2.... tp feel nk membaca tu lagin kuat pada bukux2 malaysia...kat fb bnyak penulisx2 hebat aku dah add nk kongsi ilmu...ada juga impian aku nk jd penulis..tp kena bnyak juga pengalaman hidup bru leh story..tp klau bukux2 ....jd manax2 kawanx2ku yg ada kisah hidup leh lah share...

kitab yg bnyakx2 ni amacam lah nk habiskan membacanya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan