Follow ~mengikut

Rabu, 28 Mac 2012

KENANGAN TIME KECIK YG BUAT TERGELAK..

     Assalamualaikum dan salam sejahtera,salam kasih sayang, salam 1 kalimah..(lailahaillallah) ..lame gak dah tak update blog nie....ade story sikit lah kan nk dikongsikan..td time pergi kelas pkai jubah,serban(alax2 ustaz Don) pastu plus ngan cermin mata Ray ban plak..mmg bergaya habis lah...

     Dalam perjalanan g tu semua pengemis kat jalan yg selalu mnta duit kat aku, dorang tengok aku jew tp x mnta duit plak tu yg aku jd pelik sikit..hahah terpesona kot :).. hahah 

     Sampai kelas pon ustaz plak puji hahah...aku belajar ngan ustaz aiman..dia ajar mmg terbaik..habis dikerahnye pelajaran lame aku...belajar sampai cukup time aku pon balik...

perjalanan balik aku naik tremco..sampai jew mahattah(stesen) aku pon turun...dr sini aku bru nk kongsi story nie...time aku berjalan balik aku nmpak seorang ayah bawa anak dia naik basikal..aku pandang n tersenyum sebb aku teringat dulu aku pon pernah naik mcm tu juga tp yg buat aku ketaw tu ialah dulu aku selalu jatuh basikal time tadika dulu..

     Dah lah jatuh basikal tersepit kaki plak tu kat jejari basikal..mcm adk aku plak dulu pernah tersepit jari kat gear basikal...jd aku nk tnyew korang lah..korang pernah tak ade pengalaman mcm nie time kecikx2 dulu..
klau budak kampung mcm aku nie mmg adalah... 

      
     Jd selamat mengingati zaman basikal anda hahah...jom join fexie hahah(mentangx2 mnat fixie)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan