Follow ~mengikut

Isnin, 24 Disember 2012

AKU SENDIRI

      salam.........pesan ustaz aku.."kawan ni mase mulax2 sangat ramai..masuk je sekolah menengah dh jadi puakx2,habis je sekolah lagi tambah sikit akhirnya yg tinggal kita dn famili"


    betul aku rasa apa yg ustaz aku cakapkan tu..makin hari makin rasa..orang kata dia sayang kita dia kawan kita tapi hakikatnye sekadar manis dibibir...yang aku tahu orang yg betulx2 sayang kan aku dh tak ada jasad dia kat alam nyata ni..tapi jiwa dia sentiasa ada dengan aku..

    Kasih syang kadang orang harap ..ada yg ingat kasih syang ni cuma kenangan aje..tapi hakikatnya bg aku ia satu kemanisan bukan saat senang aje tp saat susah tu baru lah betulx2 ia dipanggil kasih syang.. adapon meraih simpati bukanlah hobi aku..aku nk hidup yg bebas..hanya org yg syang aku dr kecik sampai besar yg tahu apa kehendak hati aku..tapi syang dia mendahului aku..aku dulu teringin nak dia ada di majlis ijab kabul aku..tp tak kesampaian..

     Dia selalu bg semangat dekat aku..tak pernah lupa aku..sentiasa mencurahkan kasih sayang dekat aku...aku hanya mampu mengalirkan airmata kalau teringat dia(makhluk)..ramai ckap aku happy nmpak senang hati kenapa yei...??

     Jawapan nye siap kali aku senyum sebb aku teringat wajah orang yg memberi kasih syang dia pada aku. nk dijadikan cerita masa time arwah datuk aku meninggal aku tak sedih pon dn tak rasa nk menangis pon..tapi selepas nmpak airmata yg mengalir dr mata org yg aku syang ini terus aku menangis..hanya kerana sedih melihat dia menangis...

     Kini aku sendiri..tak ada tempat nk luahkan isi hati..mak pula menjadi tempat aku berkongsi cerita..tp untuk memahami isi hati aku hanya dia seorang..rasa ada ramai kawan macam tak yakin nk luahkan cerita hati ada adik terus menerus sibuk dan bru ingain menggapai citax2 :)..tak apalah hanya tinggal aku dan aku sahaja..biarlah aku dan diri aku bersembang soal hati bersama aku..hanya aku yg menangis untuk aku,dan aku yg mengeluh untuk aku 8)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan