Follow ~mengikut

Selasa, 16 Oktober 2012

DIA YG MERINDUI

      Salam menempuhi hari hari dalam hidup itu tidaklah semudah mengupas kuaci....dlam hidup diberikan beribux2 perasaan yg kita sendiri tak dapat tahu dr mana asal nya..

     bagi aku sikap marah masih boleh ditahan tp perasaan rindu yg susah..nak diatasi..bru 3 hari tak jumpa mcm ada kekurangan sesuatu dlam rutin hrian aku...siapa kah org ini..org yg aku akan tersenyum bile tengok tingkah laku dia..dia membawa berbagaix2 watak dlam hidup dalam menyerikan hidup yg dirasakannya sepi..

     Rasa dihrgai apabila semua apa yg kita buat dia memahami..paling chomel bile dia marah hahaha..nk pujuk dia amboi..bukan main lagi..kesukaan dia  time boring tu seingat aku ialah  syok ambik picture hehe..



     Muka mcm ni lah yg selalu dia buat time depan camera ..sampai aku pernah kena sound sebb ejek dia buat mcm tu hahaha..MILOL HOLGER a.k.a DINDA <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan